wtorek, 29 października 2013

Moje dzisiejsze przesyłki

Witam Was! :*
Postanowiłam, że w tym poście pochwalę się Wam co znalazłam dzisiaj w skrzynce na listy. ;)
Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale aktualnie do dyspozycji w tym temacie mam jedynie telefon :(

A więc:


1.


Praktyczne pudełko na dokumenty związane z ciążą, a w nim: Mini poradnik i płyta z kołysankami instrumentalnymi. 
Jak to zdobyć? Wystarczy dołączyć do BebiProgramu o TUTAJ.


2. 

Katalog od firmy ESCADA. 
Aby go zamówić kliknij TUTAJ.


3. 



Karta rabatowa + zakładka do książki od Drogerii Hebe. 
Aby zamówić kliknij TUTAJ.


Na dzisiaj to by było tyle. Jestem ciekawa co jutro znajdę w skrzynce na listy ;)

Dobrej nocy! :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!