czwartek, 31 października 2013

Pomadka do ust Virtual 087

Cześć Kochani! :*
Dziś czas na recenzję pomadki do ust Virtual 087.







Tak prezentuje się na ręce: 

A tak pomadka wygląda na ustach:

Moja opinia:
Pomadka niestety wysusza usta zamiast nawilżać. Poza tym po jej zmyciu usta strasznie mnie pieką (mam tak tylko w przypadku tej pomadki).
Jej plusem z pewnością jest ładne, wygodne opakowanie i dosyć intensywny kolor.
Zapach jest dość specyficzny, nawet powiedziałabym lekko chemiczny, ale jakoś bardzo mi to nie przeszkadza. 
Intensywność koloru można  stopniować - w zależności od naszych chęci możemy leciutko pociągnąć pomadką po ustach i uzyskać w miarę naturalny efekt, natomiast pociągając nią kilkakrotnie uzyskamy już mocniejszy efekt na naszych ustach. 
Dosyć długo trzyma się na ustach. Jednak od czasu do czasu wymaga lekkich poprawek. 

Moja ocena końcowa: 7,5/10

Czy kupię ją ponownie? Raczej nie, głównie ze względu na pieczenie ust.


9 komentarzy:

  1. ładny kolorek, szkoda, że podrażnia usta :/
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor pomadki idealny dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie
    kosmetyczneszalenstwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. szminki Virtual kuszą mnie od dawna,tyle że dla siebie wybrałabym iny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!