środa, 30 października 2013

Wygrana w konkursie :D


Hej Słonka! :*
Przed chwilą odebrałam przesyłkę od kuriera z wygraną w konkursie, o którym pisałam Wam TUTAJ.
To co znalazłam w środku baaaaardzoo mnie ucieszyło ;D




Oto co dostałam:
1. Odżywczy krem do rąk i paznokci, Zmysłowa Malina, AA
2. Odżywczy krem do stóp, Zmysłowa Malina, AA
3. Bezzapachowy 2-fazowy płyn do demakijażu oczu, Bawełna Wzmacnia Rzęsy, Bielenda
4. Kremowe mydło różane, Gracja
5. Krem do rąk i paznokci, Anti-ageing, Kamill
6. Modelujący róż do policzków, 2 skin Pressed Pocket Rouge, Bell
7. Masełko do ust, Soczysta Malina, Bielenda
8. Woda perfumowana, Sexy Passion, Estetica
9. Woda perfumowana, Pink Angel, Estetica
10. Szampon do włosów blond, rozjaśnianych i siwych nadający im platynowy odcień, Ultra Color System, Joanna

Postaram się zrobić recenzję do każdego z produktów, gdy zacznę ich używać.

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z przesyłki. Jedynym nietrafionym produktem jest szampon dla blondynek, gdyż ja mam ciemne włosy. Najwyżej komuś go podaruję ;) Za to moim faworytem zdecydowanie jest masełko do ust w moim ulubionym, malinowym zapachu. :)

A Wy co myślicie o tych produktach? :)

2 komentarze:

  1. jestem ciekawa tego różu z Bell :) miałam już różne przeżycia z kosmetykami tej firmy i ciekawi mnie czy będziesz z niego zadowolona czy okaże się porażką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co używałam tylko lakierów do paznokci z tej firmy i byłam zadowolona ;)

      Usuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!