piątek, 8 listopada 2013

Kilka spraw...


Witam Was! :*
A teraz szybko, krótko i na temat. Mam 3 sprawy.

1. Możecie polecić mi jakąś dobrą, sprawdzoną i niedrogą odżywkę do paznokci? Bo używałam już kilku i moje paznokcie nadal nie są w najlepszym stanie :(  
 Liczę na Waszą pomoc ;*

2. Jak już pewnie zauważyłyście nie mam na blogu możliwości odpowiadania Wam na komentarze. Mam szablon z internetu i wiem, że to przez to, ale póki co nie potrafię tego naprawić... :P ;/   Więc przepraszam, że Wam nie odpowiadam na komentarze, ale po prostu aktualnie nie mam jak. :*  Za to każdy Wasz komentarz czytam uważnie i wszystkie bardzo dużo dla mnie znaczą. ;*

3. Jest Nas coraz więcej! :)  Dziękuję Wam!


A teraz już uciekam. Do jutra!


3 komentarze:

  1. Unikaj tylko odżywek Eveline - pozornie pomagają, a faktycznie pogarszają sprawę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie używam Eveline 8 w 1 i na razie jestem zadowolona :) Choć zdaje sobie sprawę, że mogą wyrządzić krzywdę dlatego tak długo się bałam ich wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem dokładnie o co chodzi z tym, że niby pomagają, a tak naprawdę szkodzą... A spotkałam się już kilka razy z taką opinią, lecz nie znam żadnych konkretów.

      Usuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!