sobota, 2 listopada 2013

Klub "Żyj Długo"

Hej! :*
Jakiś czas temu zapisałam się do klubu Żyj Długo, o TUTAJ

"Celem Klubu "Żyj długo" jest promocja zdrowego stylu życia i zdrowego żywienia, a także informowanie członków Klubu o ciekawych nowościach z dziedziny medycyny i kosmetyki naturalnej oraz specjalnych promocjach dla Klubowiczów. Klub zrzesza tych wszystkich, dla których ważne jest długie życie w dobrym zdrowiu."

I szczerze mówiąc zapomniałam już zupełnie, że się tam zapisałam, aż tu niespodziewanie w czwartek dostałam od nich przesyłkę. :)

A oto co w niej znalazłam:



- legitymację klubu "Żyj długo",
- książeczkę rabatową na produkty Andean Medicine Centre,
- upominek od  A-Z Medica w postaci kremu nawilżającego Vilcacora,
- bezpłatny egzemplarz miesięcznika "Żyj długo".





A Wy należycie do jakichś klubów?? ;)

2 komentarze:

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!