wtorek, 19 listopada 2013

Kropkowy zawrót głowy, czyli Paznokciowy Klub kolejna odsłona

Hej! :*
Kolejny tydzień, czyli kolejny wzorek w Paznokciowym Klubie Frambuesy (klik). 

W tym tygodniu są to...




KROPECZKI !!! :D


Zanim pochwalę się Wam moim "dziełem", kilka słów wstępu ;)


W tamtym tygodniu z wzorkiem wyszło raczej kiepsko. Nie jestem z niego zadowolona. Ciągle się rozmazywał i ogólnie nie wyglądał tak, jak to planowałam.
 Za to w tym tygodniu, gdy dowiedziałam się, że padło na kropki pomyślałam "Hura! Pójdzie łatwo, kropki to banał." Hmm... Nic bardziej mylnego, zwłaszcza, gdy ręce trzęsą się jak pijakowi. :P
Ale jakoś to poszło i jestem zadowolona z efektu końcowego. A Wy co myślicie? ;)

ale mam koślawe ręce na tym zdjęciu :(






A teraz zabieram się jeszcze za doczyszczenie skórek i będzie idealnie :)


Uciekam robić obiad. Trzymajcie się! ;*


15 komentarzy:

  1. Całkiem ładnie Ci wyszły te kropeczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyszło :) ja raz zabrałam się za kropki ale niestety nie wyglądały za fajnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie kolorki dobrałaś ;)

    P.S. Ostatni dzień rozdania, wpadnij: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. kropeczki to ostatnio mój ulubiony motyw zdobienia na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super post:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/small-variety-comodo.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kropeczki bardzo udane :) Ładnie Ci poszło. Jak doczyścisz skórki będzie ekstra.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!