poniedziałek, 25 listopada 2013

Nominacje LBA


Dzisiaj postanowiłam odpowiedzieć na wszystkie nominacje do LBA. Przepraszam Was, że wszystko w jednym poście, ale ostatnio mam takie małe zamieszanie w życiu i nie mam na nic czasu. 
Ale teraz przejdźmy do rzeczy :)



Zasady:

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.



Nominacje otrzymałam od:


Bardzo Wam dziękuję za nominacje. :*
No to teraz po kolei...


Pytania od: 

1. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa to...
Hmm, Kubuś Puchatek :)
2. Na co zwracasz uwagę czytając blogi?
Głównie na jego wygląd i styl pisania osoby, która go prowadzi.
3. Gdybyś miała spędzić miesiąc na bezludnej wyspie, jakie 3 rzeczy zabrałabyś ze sobą?
Aparat fotograficzny, chusteczki higieniczne i ręcznik 
4. Jak miała na imię Twoja pierwsza miłość?
Patryk
5. Najprzystojniejszy gwiazdor to...
Bezkonkurencyjnie Johnny Deep!
6. Wolisz dawać czy brać?
Dawać i widzieć radość innych :)
7. Co jest lekiem na Twoje smutki?
Czekolada :D i mój Skarb :*
8. Gdybyś mogła użyć tylko jednego produktu do makijażu, co by to było?
Tusz do rzęs
9. Co lubisz robić jak masz chwilę wolnego?
Czytać, pisać na blogu.
10. Co sądzisz o owłosionych męskich klatach? 
Raczej nie przepadam.
11. Co najbardziej szalonego zrobiłaś w życiu? 
Zaręczyłam się w wieku 19 lat, po niecałym roku znajomości ;)


Pytania od:

1. Skąd jesteś?
Z Nysy
2. Ukochany zapach?
Bezapelacyjnie zapach mojego narzeczonego ;)
3. Co najbardziej cieszy Cię w blogowaniu?
Możliwość wymieniania się opiniami na temat kosmetyków (i nie tylko) z innymi blogerkami.
4. Kiedy najbardziej lubisz pisać notki?
Kiedy jestem sama i mam spokój ;)
5. Kosmetyk, do którego najczęściej wracasz?
Chyba nie mam takiego.
6. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś?
Wyważyłam drzwi łopatą :P
7. Niedługo Święta, o co poprosiłabyś Mikołaja?
O lustrzankę :)
8. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
U boku mojego mężczyzny ;)
9. Największe rozczarowanie kosmetyczne?
Tusz do rzęs Colossal Volum' Express od Maybelline
10. Ulubiony film?
"Przerwana lekcja muzyki"
11. Poleć jakąś książkę do przeczytania.
"Zielona Mila" Stephen King


Pytania od:

1. Czy Twoim zdaniem możliwa jest dobra zabawa bez alkoholu?
Jak najbardziej tak.
2. Kosmetyk, za którym bardzo byś tęskniła gdyby przestali go produkować, to...
Masełko do ust z Bielendy
3. Skąd się wziął Twój blogowy nick?
Nie mam pojęcia, tak wyszło :)
4. Stąpasz twardo po ziemi, czy wolisz bujać w obłokach?
Ciężko powiedzieć, bywa różnie ;)
5. Co byś zrobiła, gdybyś się dowiedziała, że jutro będzie koniec świata?
Koniec świata był już tyle razy, że to się zrobiło nudne ;) Więc pewnie nic.
6. Wyobraź sobie, że możesz cofnąć czas i naprawić dawne błędy lub zmienić bieg wydarzeń przez podjęcie innych decyzji. Zrobiłabyś to?
Hmm, raczej nie.
7. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Chciałam dzielić się z innymi opiniami o kosmetykach itp. i w końcu wpadłam na pomysł o pisaniu bloga.
8. Kiedy poczułabyś się spełniona? A może już jesteś? Jeśli tak to dlaczego?
A to pytanie pozwolę sobie pominąć... ;)
9. Masz jakiś ulubiony cytat?
Jest ich wiele, nie mam ulubionego :)
10. Idealne wakacje?
W Tropiu, z moim Misiakiem ;)
11. Boisz się burz?
Jeśli jestem sama, to tak.



Pytania od:

1. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
Echh, wstyd się przyznać, ale gdy byłam mała chciałam zostać...misiem :)
2. Gdybyś miała możliwość spędzić jeden dzień z wybraną przez siebie osobą, żyjącą lub nie, kto by to był i dlaczego?
Nie mam pojęcia szczerze mówiąc...
3. Czy wierzysz w przeznaczenie?
Może trochę.
4. Czy jest ktoś kto jest dla Ciebie autorytetem? Jeśli tak, to kto i dlaczego?
Ciężko powiedzieć, nie myślałam nigdy o tym.
5. Jakie miejsce w Polsce poleciłabyś na miłe spędzenie weekendu?
Po raz kolejny dziś-Tropie :)
6. Jesteś imprezowiczką czy domatorką?
Domatorką :)
7. Czy istnieje jakaś książka, film, bądź piosenka, która zmieniła Twoje życie, zainspirowała Cię do czegoś?
Hmm, raczej nie.
8. Jaki jest Twój ulubiony kwiat?
Piwonia
9. Ile czasu poświęcasz na zrobienie makijażu?
Około 10 minut.
10. Jesteś minimalistką czy maksymalistką?
Minimalistką.
11. Jaką najbardziej szaloną rzecz zrobiłaś w życiu? 
Odpowiadałam już na to wyżej :)



Pytania od:

1. Najładniejsze imię damskie i męskie?
Damskie-Julia, męskie-Dawid
2. Ulubiony serial?
"Przepis na życie"
3. Ulubiona część garderoby? 
Spodnie
4. Ulubione słodycze?
Biała czekolada do szczęścia mi w zupełności wystarczy ;)
5. Co najbardziej lubisz w prowadzeniu bloga?
Odpowiadałam już gdzieś wyżej :)
6. Jakie masz plany na najbliższy rok?
Staram się nie wybiegać aż tak w przyszłość.
7. Ulubiona firma lakierów do paznokci?
Póki co Bell i Inglot
8. Najprzystojniejszy aktor?
Po raz kolejny-Johnny Deep ;)
9. Wymień 3 ulubione blogi.
Nie wymienię trzech, bo jest ich więcej ;)
10. Jedna rzecz, którą lubisz w swoim wyglądzie?
Hmm, usta :)



Do zabawy zapraszam:
  1. http://basiasmoter.blogspot.com
  2. http://lakierowa-mania-mani.blogspot.com
  3. http://frambuesa-beauty.blogspot.com
  4. http://claudiadaria.blogspot.com
  5. http://kosmetycznakrainaa.blogspot.com
  6. http://malenkabloguje.blogspot.com
  7. http://modnania.blogspot.com
  8. http://zakochanawkolorkach.blogspot.com
  9. http://one-littlegirl.blogspot.com
  10. http://puderniczkama.blogspot.com
  11. http://fashion--bella.blogspot.com

Pytania dla Was:
  1. Ulubiona pomadka?
  2. Ulubiony kolor?
  3. Wierzysz w horoskopy?
  4. Jaki jest Twój ulubiony owoc?
  5. Wymień 3 wady Twojego charakteru.
  6. Jaką część biżuterii najbardziej lubisz?
  7. Twoja szczęśliwa liczba to...
  8. Masz zwierzę? Jakie?
  9. Co najczęściej jesz na śniadanie?
  10. Ulubiony sport?
  11. Co Cię denerwuje?


KONIEC! Mega długi post, wiem :D
Kto dotrwał do końca? ;)


11 komentarzy:

  1. To się nazywa hurtowa ilość odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne odpowiedzi :D Też odpowiadałam na te pierwsze pytania ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja odpowiem chyba tak hurtowo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.

    Lek na smutek idealny ;)

    Poza tym organizuje konkurs na testerkę kosmetyków z Marizy - jeżeli jesteś zainteresowana to więcej info znajdziesz u mnie.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi czekolada też pomaga na smutki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dotrwałam :D bardzo mi ie czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post , ładny wygląd bloga . Obserwuje :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za nominacje:)Niedawno brałam udział w zabawie więc odpowiem na pytania w komentarzu:)
    Ulubiona pomadka?
    lavertu utleniajaca jest nie do zdarcia;)
    Ulubiony kolor?
    czerrrrrwony:)
    Wierzysz w horoskopy?
    Zalezy od nastoju,czasami się sprawdzają:)
    Jaki jest Twój ulubiony owoc?
    Lubię banany;)
    Wymień 3 wady Twojego charakteru.
    Mhhh jestem zbyt nerwowa,wrażliwa aż za bardzo i chyba nadal nie wierze w siebie
    Jaką część biżuterii najbardziej lubisz?
    Lubię kolczyki mam ich sporo;)
    Twoja szczęśliwa liczba to...5
    Masz zwierzę? Jakie?
    Mam psa i 2 koty bo ostatnio zagineła moja ulubiona kocica;(
    Co najczęściej jesz na śniadanie?
    Wszystko co mi wpadnie w ręce:)
    Ulubiony sport?
    Pływanie
    Co Cię denerwuje?
    Brak wrażliwości i współczucia u ludzi szczególnie w stosunku do zwierząt
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję aż 5 nominacji! Z kilkoma odpowiedziami sie zgadzam, m.in odp na 7 pytanie od Zapalarki :]
    Dziękuję za nominację, wkrótce odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!