piątek, 29 listopada 2013

Only One Word TAG


Tag nazywa się "Only One Word".  Widziałam go już na kilku blogach i spodobał mi się, więc też postanowiłam go zamieścić. :)




O co chodzi? 
Na zadane pytanie możemy odpowiedzieć TYLKO JEDNYM SŁOWEM. 
No to zaczynamy ;)


1. Gdzie jest Twój telefon?
Obok

2. Twój partner?
Najlepszy

3. Twoje włosy?
Ciemne

4. Twoja mama?
Kasia

5. Twój tato?
Zbyszek

6. Twój ulubiony przedmiot materialny?
Telefon

7. Twój sen z zeszłej nocy?
Zły
8. Twój ulubiony napój?
Sok

9. Twój wymarzony samochód?
BMW

10. Pokój, w którym teraz jesteś?
Fioletowy

11. Twój ex?
Pomyłka

12. Twój strach?
Pająki

13. Kim chciałabyś być za 10 lat?
Sobą

14. Z kim spędziłaś ostatnią noc?
Dawid

15. Jaka nie jesteś?
Nieodpowiedzialna

16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz?
Jadłam

17. Co masz na sobie?
Ubranie

18. Ulubiona książka?
Brak

19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś?
Kanapka

20. Twoje życie?
Udane

21. Twój nastrój?
Dobry

22. Twój przyjaciel?
Ptyś

23, O czym teraz myślisz?
Blog

24. Co teraz robisz?
Piszę

25. Twoje lato?
Gorące

26. Co jest w Twoim telewizorze?
Film

27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś?
Teraz

28. Kiedy ostatni raz płakałaś?
Dzisiaj

29. Szkoła?
Gastronomiczna

30. Czego teraz słuchasz?
Niczego

31. Twoje ulubione zajęcie weekendowe?
Pisanie

32. Wymarzona praca?
Kucharz


33. Twój komputer?
Laptop

34. Za oknem?
Ciemność

35. Piwo?
Jabłkowe

36. Meksykańskie jedzenie?
Pikantne

37. Zima?
Mroźna

38. Religia?
Zbędna

39. Wakacje?
Góry

40. W Twoim łóżku?
My

41. Miłość?
Obok




Zapraszam i Was do zabawy :)


5 komentarzy:

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!