czwartek, 7 listopada 2013

Pierwsza współpraca!


Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaak! Udało mi się nawiązać moją pierwszą współpracę!!! :)
Firmą, która dała mi tą szansę jest....................

Crystal City!
 Co prawda do recenzji otrzymam statuetkę z już naniesioną dedykacją, która z jakiegoś powodu nie trafiła do klienta, ale i tak bardzo się cieszę.

Jeszcze raz dziękuję Panu Kamilowi :)

A tutaj link do strony:  Crystal City (klik)
Zapraszam! Statuetki są przepiękne i idealne na prezent. :)



Przy okazji chcę też podziękować wszystkim, którzy mnie obserwują i udzielają się na moim blogu. Dzięki Wam wiem, że to ma jakikolwiek sens. Wielki buziak dla Was! :*


8 komentarzy:

  1. śliczne te statuetki,czekamy na fotki Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Badziewie jak dla mnie te statuetki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ich statuetki są świetne :)
    sama jestem posiadaczką dwóch i jestem mega zauroczona :)
    gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współpracy, te statuetki przypominają mi już taką modę sprzed lat na nie

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulację! udanej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Statuetki na pewno beda ciekawie wygladaly w okreslonym typie wnetrza, jednak do mnie nie trafiaja do konca, mimo wszystko czekam na recenzje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy :-)
    ________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratki! :) Życzę owocnej współpracy :* Wpadaj do mnie i jak możesz dołącz do mojego małego blogowego świata ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!