wtorek, 5 listopada 2013

Recenzja kremu Vilcacora

Witam! :*
Dziś czas na recenzję kremu nawilżającego Vilcacora A-Z Medica.





Opis:
Krem przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry, a szczególnie dla cery tłustej i mieszanej oraz trądzikowej, wymagających właściwej pielęgnacji w ciągu dnia i na noc. Może też być stosowany przez osoby o cerze suchej i normalnej. 
Łagodzi podrażnienia i zmiany skórne wynikające z infekcji bakteryjnych oraz stanów zapalnych.  
Łatwo się wchłania, nawilża i usprawnia krążenie skórne, przyczyniając się do prawidłowego odżywiania skóry. 
 Ujędrnia skórę, nadaje gładkość i utrzymuje odpowiedni zdrowy wygląd. 
Krem sporządzony z zastosowaniem liofilizowanego wyciągu z peruwiańskiej liany vilcacory.
Dostarcza witamin A, E, F i H.
 Tworzy znakomity podkład pod makijaż.

Cena:
Ok. 25zł / 75ml

Konsystencja: 
Dosyć wodnista, ale tragedii nie ma. Krem dobrze się rozprowadza i jest naprawdę wydajny. Jednak jego kolor średnio przypadł mi do gustu.


Zapach: 
Zapach wyjątkowo intensywny, dosyć specyficzny. Mi osobiście jakoś bardzo nie przeszkadza, ale zdaję sobie sprawę, że wiele osób może drażnić.

Moja opinia:
Skóra jest po nim dobrze nawilżona , ale nie tłusta! Jest przy tym wydajny, można stosować i na dzień i na noc.  Krem dobrze  odżywia, nie powoduje powstawania zaskórników. Po zastosowaniu kremu ma się uczucie przyjemnego filmu na twarzy, nie tłustego. Uczucie to utrzymuje się całą noc.
 Generalnie uważam, że jest to przyzwoity krem i warto na niego zwrócić uwagę, bo krzywdy nie zrobi, a portfela też nie spustoszy. ;) Polecam go jednak jako krem nawilżający, a nie na trądzik.

Moja ocena:
8/10

A Wy używałyście tego kremu? Jakie macie o nim zdanie?

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. miałam ten krem już kiedyś ;) to moja kolejna tubka, więc... ;)

      Usuń
  2. Ja jeszcze czekam na ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!