wtorek, 5 listopada 2013

Wody perfumowane Estetica


Chciałabym dziś napisać jeszcze o wodach perfumowanych firmy Estetica. Konkretnie o dwóch zapachach: Pink Angel i Sexy Passion.




Oba te zapachy bardzo przypadły mi do gustu.



Zapach Sexy Passion


"Intrygujący i seksowny zapach peonii z malinami."

Ja osobiście ten zapach uwielbiam. Jest słodki, ale nie mdlący. Dosyć intensywny, ale nie duszący. Jak dla mnie idealny.
Pojemność: 100ml. 
Producent: Estetica
Marka: Estetica-Home SPA
Seria: Hot Fantasy


Zapach Pink Angel 



"Czarujące połączenie niewinnych konwalii i malin (...)delikatny aromat, który podkreśli pełnię kobiecości w swej najbardziej wrażliwej odsłonie"

Ten zapach podoba mi się nieco mniej, ale i tak jest świetny. Delikatniejszy i mniej słodki niż Sexy Passion. Ładny, ciekawy zapach, aczkolwiek dla mnie trochę nudny.
Pojemność: 250ml.
Producent: Estetica
Marka: Estetica-Home SPA

Seria: Pink Angel

Oba zapachy są naprawdę trwałe i długo utrzymują się na skórze.

Krótko podsumowując:
Oceniam: 9/10. Chętnie kupię ponownie.  :)

4 komentarze:

  1. wydają się być ciekawe :) mogłabyś napisać gdzie i za ile je kupiłaś? ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam je w wygranym konkursie, więc nie mam pojęcia gdzie można je kupić.
      polecam zapytać wujka google ;)

      Usuń
  2. Nie znam tej firmy ale perfumki prezentują się pieknie;)Także obserwuję;)pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!