czwartek, 14 listopada 2013

Współpraca z Crystal CiTY


Teraz czas na coś innego niż kosmetyki. Jakiś czas temu pisałam Wam o współpracy z firmą Crystal CiTY (klik), którą udało mi się nawiązać dzięki Panu Kamilowi, któremu jeszcze raz bardzo dziękuję. 

Zanim pochwalę się jaką statuetkę dostałam najpierw kilka słów o firmie.

"Jesteśmy producentami gadżetów reklamowych, pamiątek oraz upominków w unikalnej technologii grawerowania 3D. Technologia ta pozwala na uwiecznianie wewnątrz szklanych statuetekbez naruszania ich powierzchni, dowolnych trójwymiarowych kompozycji. Obrazem wygrawerowanym w statuetce może być zarówno zdjęcie, jak również model maszyny, budynku czy też logo firmy."


Zobaczcie jak powstają statuetki 3D w pracowni CrystalCiTY:




A oto co otrzymałam w ramach współpracy:





Duże, solidne opakowanie, a w środku piękna statuetka.


Na zdjęciach nie wygląda tak wspaniale jak w rzeczywistości. Ja jestem nią zauroczona, zresztą mój D. także :)


Statuetka jest dosyć ciężka, masywna, a wygląda naprawdę subtelnie i jest doskonałą ozdobą wnętrza. 




Na stronie firmy znajdziemy produkty na każdą okazję: Walentynki, urodziny, Święta i wiele, wiele innych. 


Statuetki są niezwykle eleganckie i z pewnością ucieszą każdą obdarowaną osobę.


Ocena: 10/10




Produkt otrzymałam dzięki:


12 komentarzy:

  1. też z nimi zawarłam współprace ;)
    ciekawe co otrzymam ; **

    obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;)
    http://szalonakosmetykoholiczka.blogspot.com/2013/11/nominacja-do-liebster-blog.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. PIekna,sama bym chciała taka dostać w prezencie:0

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Bardzo ciekawy pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne to jest, jako prezent lub ozdoba w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Mam podobną, nieco mniejszą ale nieznanej mi marki z lwem jako znakiem zodiaku :] Dostałam kiedyś od taty na urodziny :) P.S. Diodą od spodu spróbuj ją podświetlać, fajny efekt wtedy to daje :)
    Gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kładę zapaloną świeczkę za statuetkę-też ciekawy efekt ;)

      Usuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!