sobota, 9 listopada 2013

"Wszystko za 2,90"?!


 Dziś o lakierze, który wczoraj upolowałam w sklepie "Wszystko za 2,90" (w którym nie było nic w tak niskiej cenie, ale ok... :P). Stwierdziłam, że na ten lakier się skuszę, w zasadzie nie wiem dlaczego. Wydał mi się on tak dziwny, że aż ciekawy ;)







Opakowanie:
Mała, szklana buteleczka. Pojemność 8 ml. Pędzelek moim zdaniem nieco za krótki w stosunku do całej zakrętki.

Zapach:
Ledwo wyczuwalny, nie drażniący. Typowo lakierowy.

Kolor:
Ciężko mi go określić. Moim zdaniem to coś między nietypową zielenią a złotem.



Wydajność:
Lakier jest nie za gęsty, nie za rzadki, czyli w sam raz :)  W zupełności wystarczą dwie warstwy dla idealnego krycia.

Cena:
4zł za 8 ml


Moja ocena: 
Lakier jest godny uwagi. Dobrze kryje, szybko schnie, nie ma drażniącego zapachu. Jak na lakier za 4 złote jestem zadowolona. :)  Poza tym jest to lakier magnetyczny (klik), co jest jego kolejnym plusem. Ja niestety w domu nie mam na tyle silnego magnesu :(  
Ale obiecuję, że jakiś wykombinuję i pokażę Wam efekt ;)


Drugi lakier, który widzicie na zdjęciu to:

Ale o nim innym razem ;)

10 komentarzy:

  1. a ten lakier magnetic to nie chodzi o to, żeby robić wzorki za pomocą magnesu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie wiem jak w ogóle mogłam to przeoczyć ;)
      Jednak potrzeba silnego magnesu , a ja takiego nie mam ;/

      Usuń
  2. Butterfly ? ponoć cienie z tej firmy są dobre - tak słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ja spotkałam się z nią po raz pierwszy :)

      Usuń
  3. czemu nie użyłaś pierwszego jako magnetycznego? :) Chyba powinna się ukazywać na nim gwiazdka? Chętnie bym to zobaczył!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie posiadam w domu zbyt wielu magnesów, a te, które mam są za słabe ;/

      Usuń
  4. Kochana na górze zakrętki od lakieru jest magnes, który powinien dać efekt gwiazdki :) Próbowałaś z nim, za słaby jest? Ja mam kilka magnetycznych ale nie mam jakoś serca do nich:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No za słaby na to wygląda ;/
      Ja z magnetycznych mam tylko ten jeden :)

      Usuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!