sobota, 30 listopada 2013

Wygrana od Polsat Viasat Nature


Jakiś czas temu Polsat Viasat Nature  (klik) zorganizował na swojej stronie na Facebooku mały konkurs. Wystarczyło w komentarzu zadać pytania dotyczące...pingwinów :)
Stwierdziłam, że spróbuję i udało się :D
Do wygrania było 10 termoaktywnych kubków.

Oto moja nagroda: 

przed wlaniem wrzątku



po wlaniu gorącej wody



Nie wiem jak Wam, ale mi taki kubek bardzo się podoba i cieszę się z wygranej :)

A teraz uciekam, dobrej nocy ;) :*

10 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej! Śliczny kubeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :D też jestem fanką kubków:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej! :* Każda rzecz, nawet gdyby kosztowała 1zł zawsze cieszy :))) Kubek bardzo fajny, pozytywny i poprawi Ci nie raz humor zimą ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!