środa, 13 listopada 2013

Zmysłowa Malina od AA


Czas na recenzję produktu, którego używanie sprawia mi ogromną radość dzięki jego zapachowi i skuteczności. :)

Odżywczy krem do rąk i paznokci, Ciało wrażliwe Zmysłowa Malina, AA

Kilka słów od producenta:


Opakowanie:
Wygodne, ciekawe pod względem estetycznym.

Pojemność:
100 ml

Kolor:
Biały

Zapach:
Delikatny, przyjemny. Mi przypomina zapach malinowej Mamby ;)


Konsystencja:
Lekka. Rozsmarowuje się łatwo, zostawia słabo wyczuwalny film na skórze.

 a tutaj możecie przy okazji podziwiać moją różową piżamkę :D


Działanie:
Produkt przeznaczony jest dla skóry suchej, wrażliwej i skłonnej do alergii dzięki czemu nie podrażnia. Dobrze nawilża dłonie, szybko się wchłania. Zostawia słabo wyczuwalny film, co dla mnie jest plusem. Skóra jest odżywiona, gładka. Jest wydajny, bo wystarczy niewielka ilość kremu, aby ręce były dobrze pokryte kremem.

Cena:
Około 10 złotych za 100 ml

Podsumowanie:
Dla mnie ten krem jest idealny. Moje ręce są gładkie i nawilżone. A poza tym ten zapach! Jedynym minusem może być cena.

Moja ocena: 
9/10


A Wy co sądzicie o produktach tej firmy? :)



9 komentarzy:

  1. Wysoka ocena, jeszcze nigdy nie miałam kosmetyku do ciała czy rąk z tej firmy. Obecnie używam dwóch innych kremików. Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena jest średnia, ale ogólnie działanie i oczywiście ten zapach zachęcają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy kremik ;)
    kusi zapach mamby ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam balsam do ciała AA o zapachu malinowym, który też mi się kojarzył właśnie z mambą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym go powąchać, kocham kosmetyki pachnące malinowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Malinowo? mmm, aż nabrałam ochoty na zakupy :D nie miałam jeszcze kremu o takim zapachu - może w przyszłości się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tym kremem jestem zachwycona, a zwłaszcza jego zapachem ;)

      Usuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!