wtorek, 17 grudnia 2013

Balsam do ciała Avon Instinct dla Niej-recenzja


Dziś czas na recenzję, która miała się tu pojawić już jakiś czas temu, ale oczywiście ciągle brakuje mi czasu... :(


Balsam do ciała Avon Instinct dla Niej




Od producenta:
"Pachnący balsam, który nadaje skórze aksamitną gładkość."


Opakowanie/pojemność:
Opakowanie wygodne w użyciu, proste, bez udziwnień. Zamknięcie typu "klik". 
Pojemność: 150 ml.



Zapach:
Balsam pachnie tak samo jak woda perfumowana z tej serii, choć nieco delikatniej. Jest to połączenie owocu karamboli, kamelii i drzewa sandałowego. Jak dla mnie zapach jest prześliczny.


Konsystencja/wydajność:
Konsystencja balsamu jest delikatna i nieco wodnista. Z pewnością balsam jest wydajny, bo wystarczy niewielka ilość balsamu do równomiernego rozprowadzenia na skórze.



Działanie:

Balsam szybko się wchłania. Pozostawia na skórze piękny zapach, który utrzymuje się naprawdę długo. Skóra staje się gładka, przyjemna w dotyku i dobrze nawilżona.
Przyjemnie się go używa dzięki zapachowi i temu, że łatwo się rozprowadza.

Cena:
30 zł/150 ml


Moja ocena:
8/10 
Dlaczego? Ponieważ jak dla mnie cena jest jednak za wysoka. Jest kilka balsamów do ciała w niższej cenie, które mają takie samo działanie i są równie dobre, więc po co przepłacać..?



A Wy używacie balsamów Avon? Bo ja muszę przyznać, że to jest mój pierwszy. :)

9 komentarzy:

  1. ja balsamów rzadko,ale płyny do kąpieli lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie cena i dla mnie jest za wysoka :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena jak na taki balsam rzeczywiście jest za wysoka ;) Tego zapachu chyba jeszcze nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie cena ciut za wysoka, ja niestety mam uczulenie na balsamy z avonu, dlatego muszę poszukać jakiegoś innego, dobrze nawilżającego balsamu, polecasz jakiś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie mogę polecić Mleczko przywracające balans nawilżenia skóry z Garniera. kosztuje ok. 18 zł za 250 ml.
      u mnie sprawdziło się idealnie :)

      Usuń
  5. podoba mi się, chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby fajnie się zapowiada, ale nie za taką cenę :) można taniej kupić balsam o podobnych efektach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie za bardzo lubię się z rzeczami z avonu :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!