poniedziałek, 9 grudnia 2013

Cosmetics


Witajcie Kochane! :*
Ostatnio mam mało czasu na bloga, a podejrzewam, że im bliżej Święta, tym czasu będzie mniej. :/
Dzisiaj jednak chciałabym Wam pokazać co dostałam w ramach współpracy z Panią Magdaleną z Cosmetics . :)



 


1. Balsam do ciała Avon Instinct dla Niej 
2. Podkład rozświetlająco-antystresowy, próbka
3. Kryjący podkład "Idealna cera"  SPF 20, próbka
4. Żel-krem na noc Anew Vitale, próbka
5. Woda perfumowana Avon Instinct dla Niej
6. Szminka "Usta w pełni" odcień Pink Freeze, próbka

Recenzję balsamu napiszę już niedługo, bo używam go już jakiś czas. Natomiast o próbkach napiszę , gdy wszystkich użyję.

Ze współpracy ogólnie jestem zadowolona, zwłaszcza z otrzymanego balsamu. Jednak wolałabym otrzymać np. dwa małe pełnowymiarowe produkty, niż zestaw próbek, o których ciężko coś napisać.

Przy okazji, kilka linków z aukcji Pani Magdaleny. Zapraszam do klikania:






Jak Wam mija wieczór? ;)

12 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy a w sumie balsamu, :) ja próbek zwyczajnie nie przyjmuję i po problemie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego testowania :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę dziwne dawać blogerce próbki do testowania, choć to już co kto lubi ;)
    Ciekawa jestem podkładu kryjącego, szukam teraz czegoś dla siebie, choć raczej nie w Avonie, ale kto wie, kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję i czekam na recenzję balsamu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Angeliko. Dołączam do grona obserwatorów twojego bloga:) Dziękuję ślicznie za komentarzyk u Nas, ciao :***

    OdpowiedzUsuń
  7. perfumy Treselle to moje ulubione:) od wielu, wielu lat!
    i faktycznie, też wolałabym produkty pełnowymiarowe, nie znosze próbek, rzadko je w ogóle otwieram..

    OdpowiedzUsuń
  8. Po użyciu takich próbek ciężko coś napisać ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu :) Do wygrania jest sukienka od Pretty Women :) http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2013/12/rozdanie-z-pretty-women-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje i miłego testowania, fajne próbki :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!