niedziela, 29 grudnia 2013

GorVita, Żel ze świetlikiem i kolagenem

Kolejnym produktem jaki otrzymałam w ramach współpracy z CREDO PR jest: 

Żel ze świetlikiem i kolagenem, GorVita


Od producenta:

"Żel polecany do codziennej pielęgnacji skóry okolic oczu oraz powiekPreparat łagodzi podrażnienia i obrzęki wywołane przemęczeniem i czynnikami zewnętrznymi: nadmierne nasłonecznienie, wiatr, kurz, pyłki, dym papierosowy, smog. Usuwa objawy świądu i pieczenia oczu spowodowanych nadmiernym przemęczeniem.
Kolagen i kwas hialuronowy zawarte w składzie hamują rozkład włókien kolagenowych w skórze, wnikając głęboko w jej strukturę, powodując długotrwałą redukcję zmarszczek. Przywraca jędrność, doskonale je nawilża i odżywia.
Wyciągi ziołowe z zielonej herbaty, oczaru wirginijskiego, chabru bławatka i babki lancetowatej wzbogacone naturalną allantoiną i D-panthenolem, skutecznie obkurczają rozszerzone naczyńka, łagodzą obrzęki oraz uczucie zmęczenia i pieczenia oczu. Stosowany regularnie redukuje przyspieszone procesy złuszczania się naskórka wywołanego częstym stosowaniem kosmetyków do makijażu wokół oczu."


Moja ocena:
Żel znajduje się w tubce z nakrętką o pojemności 20 ml. Opakowanie jest wygodne w użyciu, a aplikator pozwala na dozowanie niewielkiej ilości żelu.
Konsystencja jest typowa dla żelu, średnio gęsta, nie spływa z palca.


Żel ma lekko żółte zabarwienie. Zapach jest delikatny, w zasadzie ledwo wyczuwalny.


Dobrze się wchłania, pozostawiając skórę nawilżoną i lekko napiętą. Zmniejsza opuchliznę i uczucie zmęczonych oczu, przyjemnie chłodzi. 
Jeśli chodzi o cenę, to mieści się ona między 5 a 9 zł.
Ja osobiście jestem z tego żelu bardzo zadowolona.

A Wy czego używacie do pielęgnacji skóry wokół oczu? :)

3 komentarze:

  1. Ja jeszcze na razie nic nie używam pod oczy, nie czuję potrzeby jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię stosować takie żele:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używam jeszcze takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!