środa, 4 grudnia 2013

Lakier do paznokci Manhattan, QUICK DRY


Hej! :*
Dziś pora na recenzję jednego z moich ulubionych lakierów do paznokci.
Chodzi oczywiście o lakier marki Manhattan, QUICK DRY, odcień 57U.


 Przede wszystkim chciałabym Was uprzedzić, że kolor lakieru na zdjęciach nieco różni się od tego jaki jest w rzeczywistości.


Kilka słów od producenta:
"Lakiery do paznokci w modnych, intensywnych kolorach.
 Superszybkoschnący--->schnie w 60 sekund! Trwały i intensywnie błyszczący. Prosty oraz przyjemny w aplikacji, dzięki nowatorskiemu, cienkiemu pędzelkowi."

Pojemność:
7 ml


Zapach:
Typowy dla lakierów. Szybko ulatnia się z pomieszczenia.



Konsystencja:
Nie za gęsta, nie za rzadka-jak dla mnie w sam raz.

Działanie:
Lakier jest wydajny, jedna warstwa wystarcza do przyzwoitego krycia. Chociaż ja i tak z przyzwyczajenia zawsze nakładam dwie warstwy. Niestety, przy moim trybie życia ma on krótką trwałość-po jednym dniu już miałam starte końcówki i zaczynał odpryskiwać. Lakier naprawdę szybko schnie (ale nieco dłużej niż obiecane 60 sekund). Nie bąbelkuje, nie smuży.




Cena:
Około 11 złotych za 7 ml.

Moja ocena:
9/10



:)

19 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak marnie z jego trwałością ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. super:)
    obserwuję (dzikuska26) i liczę na rewanż:)
    zapraszam
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię lakiery z tej serii, nawet miałam podobny odcień, choć trwałość rzeczywiście nie powala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolorek
    u mnie lakiery przeważnie są dwa razy użyte a potem się kurzą
    dodaję do obserwowanych
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja osobiście znielubiłam te lakiery!:/ kupiłam jeden, nawet po 3 warstwach jeszcze nie pokrył dobrze, potem przy zmywaniu to istny klops:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim przypadku z kryciem nie ma problemów :)
      ale ze zmywaniem rzeczywiście bywa ciężko ;/

      Usuń
  6. Dużo słyszę ostatnio o tej firmie (: I dosyć tania jest (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier daje bardzo fajny efekt :)
    Kliknęłam obserwuję, bo chcę zostać u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już 2 lakiery z tej serii (pomarańcz i czerń) i jestem zadowolona :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden z moich ulubionych kolorów na paznokciach ;) Szkoda, że ma taką marną trwałość..
    Obserwuję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ladny, taki buraczkowy odcien :D

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie lakiery też się długo nie trzymają na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!