sobota, 21 grudnia 2013

Majonez kętrzyński o smaku chrzanowym-recenzja


    Dzisiaj czas na recenzję majonezu chrzanowego, który otrzymałam w ramach współpracy od Credo PR .


Kilka słów od producenta:

"Wszystkich konsumentów poszukujących nowych wrażeń smakowych, a przede wszystkim „fanów” Majonezu stołowego kętrzyńskiego, zainteresują z pewnością, stworzone na jego bazie, Majonezy smakowe. To niezwykłe połączenie majonezu z dodatkiem naturalnych wyciągów smakowych (czosnkowego) i (chrzanowego), w połączeniu z kompozycją przypraw sprawi, że jaja, wędliny, czy potrawy z grilla nabiorą nowego wykwintnego i niepowtarzalnego smaku."




Moja opinia:

Może zanim cokolwiek napiszę, pokażę Wam jedno zdjęcie...


Majonezu już praktycznie nie ma. Mój TŻ i moja siostra bardzo go polubili. Zajadali go z frytkami, kanapkami, jajkami...no wszystkim :)  Mi nieszczególnie przypadł do gustu, ponieważ nie przepadam za chrzanem. 
Opakowanie majonezu nie jest jakoś porywająco piękne, raczej zwyczajne. Jego konsystencja jest typowa dla majonezu-nie za gęsta, nie za rzadka. 
Smak według mojego TŻ: "O wiele lepszy od innych. Wyrazisty-po prostu pyszny. Godny polecenia dla wielbicieli majonezów i chrzanu." 
Jeśli chodzi o cenę i dostępność, to ciężko mi się wypowiedzieć, bo ja osobiście tego majonezu nie widziałam w żadnym sklepie. 



Zapraszam na stronę firmy: http://www.majonezy-ketrzyn.pl

2 komentarze:

  1. Nie miałam okazji spróbować tych majonezów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do testów otrzymałam majonez Kętrzyński, ale o smaku czosnkowym ;) Bardzo mi smakował ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!