czwartek, 19 grudnia 2013

Nefryt


Jakiś czas temu odkryłam sklep internetowy firmy NEFRYT (klik).
Firma zajmuje się sprzedażą hurtową i detaliczną biżuterii sztucznej, srebrnej oraz ozdób do włosów.
Jako, że ceny są niskie, a większość wyrobów jest naprawdę ładna i ciekawa, postanowiłam skusić się na kilka rzeczy. ;)

Ja tym razem postawiłam na kolczyki. 


Kolczyki OWOCE, komplet 6 par (jedna para powędrowała do siostry zanim zrobiłam zdjęcia)
Cena: 4,99 zł


Kolczyki piórka-kolor czarny, 1 para
Cena: 3,59 zł


Kolczyki półkule, komplet 12 par, mix 12 kolorów na stojaku
Cena: 4,90 zł


Jestem bardzo zadowolona z zakupu tych kolczyków i jestem pewna, że jeszcze nie raz kupię tam małe co nieco :)

Słyszałyście o tym sklepie? Co myślicie o ich biżuterii? A może polecicie inne tego typu sklepy internetowe? :)

9 komentarzy:

  1. dokonywałam kiedyś u nich zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmieszne te owoce, fajne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ten sklep odkryłam 2 lata temu i sporo kasy już tam zostawiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. półkule mi się podobają - niby zwykłe ale pasują do wszystkiego i kolorki mają super :)
    I dziękuje za odwiedziny, przeczytanie posta (po to ten wielokropek ;p) i komentarz :) Zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sklep znam, mam kilka rzeczy z ich asortymentu. Fajniutkie te kolczykowe owocki :) lubię takie ozdoby latem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam kiedyś ten sklep, nawet ostatnio chciałam go poszukać, ale za nic nie mogłam sobie przypomnieć nazwy, dzięki za wstawienie go :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!