niedziela, 29 grudnia 2013

Piernik Kętrzyński i Chrom Forte

W ramach współpracy z CREDO PR otrzymałam jeszcze dwa produkty:


Piernik Kętrzyński
i
Suplement diety Chrom Forte z zieloną herbatą, GorVita




Kilka słów od producenta piernika:

"Piernik kętrzyński to doskonale skomponowana mieszanka najlepszej jakości składników. Odpowiednio dobrany zestaw dodatków nadaje piernikowi zapach i smak, który zaspokoi gusta najwybredniejszych nawet smakoszy. Wypiek jest „niezawodny” a ciasto po upieczeniu długo zachowuje świeżość a wyglądem i smakiem niczym nie ustępuje tradycyjnemu domowemu piernikowi. Podstawowy przepis można łatwo modyfikować i urozmaicać całą gamą dodatków."

Moja opinia:


Przepraszam Was, ale jest to jedyne zdjęcie upieczonego piernika jakie udało mi się zrobić.

Opakowanie piernika to torebka o masie 500 g. 
Przygotowanie jest banalnie proste. Wystarczy do mieszanki dodać olej i wodę, dokładnie wymieszać i upiec. ;) Chociaż lekko zirytował mnie fakt, że na opakowaniu nie ma żadnych informacji jakiej wielkości blachy należy użyć oraz, że czas pieczenia (według producenta 40-60 minut) znacznie się wydłużył.
Piernik smakuje naturalnie, nie czuć chemii, choć moim zdaniem nieco za mało "piernikowo". 
Ja po upieczeniu przełożyłam ciasto dżemem, później całość polałam czekoladą i posypałam prażonymi wiórkami kokosa.
Mnie ten piernik nie zachwycił, chociaż mojemu rodzeństwu bardzo przypadł do gustu.

A Wy co sądzicie o ciastach w proszku? 

Jeśli chodzi o suplement diety, o którym wspomniałam na samym początku, to dopiero zaczynam z nim przygodę, więc dokładna recenzja za jakiś czas. 
Tymczasem zapoznam Was z tym co o produkcie mówi Nam producent, a w zasadzie co Nam obiecuje:


Korzystacie z suplementów diety lub innych tego typu wynalazków?

9 komentarzy:

  1. ten piernik mi bardzo smakował ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiamy wszystko, co piernikowe...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm pierniki, uwielbiam ich zapach i smak <3

    OdpowiedzUsuń
  4. W wolnej chwili zapraszam na rozdanie,w którym można wygrać kosmetyki maxfactor!:)
    http://zakochanawkolorkach.blogspot.com/2013/12/rozdanierozpocznij-nowy-rok-z-max-factor.html

    OdpowiedzUsuń
  5. piernika chętnie bym skosztowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też był jakiś piernik w proszku do zrobienia, ale nie pamiętam marki.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!