środa, 18 grudnia 2013

Współpraca z Activ

Hej! :*
Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą:


W ramach współpracy otrzymałam:

Naturalny Sok Jabłkowy Royal Apple


Kilka słów od producenta:
"Naturalnie mętny, tłoczony z całych owoców, niesłodzony i niekonserwowany. Okres przydatności do spożycia wynosi 360 dni. Sok w kartonie typu bag in box zachowuje walory smakowe nawet do 30 dni po otwarciu. 
Naturalny sok jabłkowy dzięki zawartości polifenoli, silnych przeciwutleniaczy, neutralizuje szkodliwe działanie wolnych rodników, zapobiegając tym samym powstawaniu nowotworów oraz przedwczesnemu starzeniu się skóry. Działa korzystnie na serce, oczyszcza i regeneruje organizm. Obniża cholesterol, zawartość cukru we krwi i ciśnienie tętnicze. Trzeba jednak pamiętać, że te właściwości ma jedynie sok naturalnie mętny, bogaty również w błonnik, który zapewnia prawidłowe działanie układu pokarmowego."



Moja opinia:
Pierwsze co rzuca się w oczy to duży karton, w którym ukryty jest 3 litrowy worek z sokiem. Do tego dołączony jest wygodny kranik, dzięki któremu łatwo można nalać sok, bez rozlewania go. 



Moim zdaniem sok jest naprawdę smaczny, a mój TŻ jest nim zachwycony. :)
Smak-słodki, orzeźwiający, mocno jabłkowy.
Zapach-jabłkowy, przyjemny.



Sok nie zawiera konserwantów ani żadnych innych dodatków, co jest dla mnie dużym plusem. Jedynym procesem jakiemu jest poddawany sok to pasteryzacja.


Zdecydowanie zachęcam Was do spróbowania tego soku. Cena może i jest wysoka (około 16 zł za 3 litry), ale uważam, że ten sok jest tego wart. I chociaż nie przepadam za sokami jabłkowymi to ten piję naprawdę chętnie. :)

Moja ocena:
10/10

Jeśli chcecie poczytać więcej o tych sokach, to zapraszam TUTAJ (klik).

11 komentarzy:

  1. gratuluję, piłam kiedyś takie naturalne soki ;)
    są pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie soki, nigdy nie kupuję tych z koncentratu, zawsze 100% świeżo wyciśniętych owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy :) uwielbiam naturalnie soki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja lubię jabłkowe soczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sprawa, mój ulubiony smak:) Uwielbiam takie świeże soki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam jeszcze kartonu z takim kranem :) Fajne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam tego spróbowac ;p

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ten pomysł z kranikiem jest bardzo udany

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy! :) Uwielbiam takie soki :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!