wtorek, 21 stycznia 2014

Cera(jak)Nova?


Dzisiaj recenzja suplementu diety CeraNova, który otrzymałam od firmy BioGarden.



Zastosowanie i skład:




Opakowanie proste, estetyczne. Zawiera 60 tabletek, co wystarcza na 1 miesiąc kuracji. 
Zapach ziołowy, jak dla mnie słabo wyczuwalny. Tabletki nie mają warstwy osłonowej.


Cena 1 opakowania to ok. 25 zł.

Co takiego obiecuje nam producent?

"Preparat CeraNova z bratkiem jest kompozycją wyciągu z ziela bratka zawierającego olejki eteryczne, garbniki i bioflawonoidy oraz zestawu witamin. Witamina C pomaga w prawidłowej produkcji kolagenu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania skóry. Witamina B2 oraz niacyna pomagają w utrzymaniu prawidłowego stanu błon śluzowych, oraz pomagają zachować zdrową skórę. Cynk pomaga zachować zdrowe włosy i skórę."


Ile w tym prawdy, czyli jak spisał się suplement diety CeraNova:

No więc muszę przyznać, że w zasadzie nijak. Jedyną różnicą jaką zauważyłam jest mniejsze świecenie się cery, która jest teraz bardziej matowa. 
Osobiście nie mam jakichś wielkich problemów z cerą, jednak moją zmorą są zaskórniki, których w żaden sposób nie mogę się pozbyć. Miałam nadzieję, że CeraNova troszkę mi w tym pomoże, ale nadzieja matką głupich, jak to mówią. 
"Niespodzianki" pojawiają się tak samo, jak przed rozpoczęciem kuracji, ale muszę przyznać, że szybciej się goją. 

Komu mogę polecić ten produkt?

Osobom, których problemy skórne są znikome. Wiadomo, że to sprawa indywidualna i na każdego może zadziałać inaczej.


7 komentarzy:

  1. wizualnie podobne do Bratka Avetpharma ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe jak spisałby się u mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli za dużo nie robią niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przekonuje mnie ten suplement.. jeśli chodzi o podobne to stosowałam Visaxinum i dawało fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie korzystałam i póki co chyba się nie zdecyduje : D
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie dla mnie, moja skóra ma czasem gorsze problemy niż same zaskórniki..

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!