piątek, 31 stycznia 2014

Masło maślane??


Jak się okazuje-niekoniecznie.
Dzisiaj czas na bitwę...ale w gruncie rzeczy przyjemną, otuloną delikatnym malinowym zapachem i przyciągającą uroczym różowym kolorem.
Pewnie zadajecie sobie teraz pytanie "Ale o co chodzi??" ;)
Zapraszam więc do dalszego czytania :)



Nie będę dłużej przed Wami ukrywać, że w dzisiejszym poście chodzi o....masełka do ust :)

Dzisiejszą walkę stoczą:

w lewym narożniku-Lip Butter 
"Raspberry Rose" NIVEA













w prawym narożniku-Masełko do ust
"Soczysta malina" Bielenda












Zaczynamy! :D


1 runda-opakowanie:

NIVEA-metalowe, nie otwiera się samoistnie, pojemność: 16.7 g
Bielenda-plastikowe, czasem otwiera się samo, np. w torebce, pojemność: 15 g
Oba masełka mają atrakcyjną szatę graficzną.


2 runda-konsystencja/wydajność:
NIVEA-typowa dla masła, gęsta/długo utrzymuje się na ustach
Bielenda-bardziej przypomina wazelinę/znika z ust po około godzinie
Oba masełka są bardzo wydajne, używam ich naprawdę często, a ubytek jest prawie niewidoczny.


3 runda-zapach:
NIVEA-subtelny, apetyczny, przypomina malinową mambę :)
Bielenda-mocno malinowy, intensywny


4 runda-smak:
NIVEA-praktycznie nie wyczuwalny
Bielenda-słodki, nieco..hmm..chemiczny?



5 runda-działanie:
NIVEA-zmiękcza usta, nawilża, wygładza, dobrze chroni przed mrozem
Bielenda-delikatnie nawilża i chroni usta, idealne na okres jesienny
Oba masełka ładnie podkreślają usta nie pozostawiając na nich żadnego koloru.


6 runda-cena:
NIVEA-ok. 10 zł
Bielenda-ok. 7 zł


Które masełko wygra bitwę??



No więc dla mnie wygrywa masełko, które ma lepszą konsystencję, wygodniejsze opakowanie i przede wszystkim świetne działanie.






NIVEA!

Lubię oba te masełka i dopóki używałam tylko tego z Bielendy myślałam, że lepiej już być nie może. Jednak wtedy poznałam to i jego działanie okazało się być zdecydowanie lepsze, a przy tym ma delikatniejszy, ale równie przyjemny zapach.

A Wy znacie te masełka? Które wolicie? :)

31 komentarzy:

  1. Bielenda ładniej wygląda według mnie, ale Nieva chyba lepsze w dzialaniu... Wybieram Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wedlug mnie Nivea duzo ladniej wyglada pod wzgledem kolorku samego produktu :-D i chyba bym wlasnie to maselko wybrala :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor to nie wszystko ;)
      Ale wybór z pewnością wyszedłby na plus ;)

      Usuń
  3. mam masełko z Nivei tylko, że karmelowe i prawdę mówiąc nie wiem jakbym bez niego wytrzymała zimę :) jak dla mnie niezastąpione :D

    OdpowiedzUsuń
  4. masełka z bielendy nie znam ( jeszcze! ), a to z nivea bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować oba i porównać ;)

      Usuń
  5. mam to z nivea ale to z bielenda widzę iż ma śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale na ustach go nie widać :)
      Chyba, że nałożymy mega grubą warstwę ;)

      Usuń
  6. Zastanawiałam się nad nimi. Mam balsam Eveline i czuc sam plastik, w smaku fuj.
    Teraz mam jakąś zwykłą pomadkę ochronną i spisuje się lepiej od Eveilne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przepadam za firmą Eveline, zwłaszcza za ich produktami do ust

      Usuń
  7. A ja wolę to z Bielendy :) według mnie nieco lepiej nawilża i nadaje ustom piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki nie używałam tego z Nivea bardzo chwaliłam sobie Bielendę :)
      Sprawa indywidualna ;)

      Usuń
  8. również mam masełko malinowe z Nivea i jestem baaardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masełka Nivea bardzo lubię, ale kuszą mnie ostatnio te z Bielendy, więc pewnie kiedyś przetestuję dla porównania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam to samo malinowe z Nieva, świetnie chroni usta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam Bielendy, u mnie się samoistnie nie otwiera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę. Więc może to z moim jest coś nie tak :/

      Usuń
  12. Super porównanie, nie używałam ich ale na to z Nivea muszę się skusić w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tak też myslałam, że wygra Nivea :) Dla mnie już by przegrała bielada po samo otwierającym się opakowaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam Nivea i też sobie chwalę :)

    Pozdrawiam,http://grudzienpaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Koniecznie muszę wypróbować masełka z Nivei ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po Twojej ocenie również obstaję za masełkiem Nivea, może nawet w końcu je kupię :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam to maselko do ust...właśnie szykuję się do snu i maselko już zagościło na moich ustach...

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi! Lovely blog and great post! We invite you to visit my blog :) kisses! ;) www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!