czwartek, 9 stycznia 2014

Pomoc z szablonem


Witam Kochane!

Mam do Was ogromną prośbę. Konkretnie rozchodzi się o szablon i układ bloga.
Bardzo chciałabym go zmienić na coś oryginalnego, pasującego do tematyki bloga itd.
Ale kompletnie nie znam się na tworzeniu szablonów, zmienianiu kodów html i tak dalej.
Tak więc, jeśli jest tutaj jakaś dobra duszyczka, która się na tym zna, nie oczekuje w zamian bóg wie czego i byłaby w stanie zrobić to dla mnie, to będę baaaaaaaardzo wdzięczna.
Namiary możecie zostawiać w komentarzach lub pisać na maila, który jest podany na pasku bocznym.

9 komentarzy:

  1. ja nie,ale dam Ci namiary na dziewycznę która mogłaby Ci pomóc -ale po feriach

    OdpowiedzUsuń
  2. ja Ci pisałam w sprawię nagłówka więc odezwij się do mnie ; ))
    ja Ci go zrobię więc wpis możesz usunąć ; **

    no chyba , że już masz kogoś kto Ci zrobi ; )

    agusiatestuje@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo to mi tez by się ktos taki przydał,męcze się szukam jakiegoś ładnego szablonu i nic nie mogę znalezć;(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety nie mam predyspozycji ku temu ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem zielona w tych sprawach, zrobienie kolażu na nagłówek to szczyt moich umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też jestem w tym kiepska, przykro mi nie pomoge :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!