środa, 15 stycznia 2014

Prawie jak ombre...


W tym tygodniu w Paznokciowym Klubie Frambuesy wzorkiem do zmalowania jest....


OMBRE


Jak mi poszło? Same zobaczcie ;)




Jak widzicie do ideału im daleeeeeeko. W zasadzie to zastanawiałam się nad tym czy w ogóle je tutaj zamieszczać, ale stwierdziłam, że muszę, gdyż nie chcę zostać usunięta z Klubu, który ostatnio zaniedbałam. A wszystko przez to, że walczyłam o moje paznokcie, aby w końcu były ładne, długie, zdrowe. Odżywki, kremy itd... Niestety walkę tą przegrałam ;/ Paznokcie ciągle się łamią, rozdwajają-nic im nie pomaga :( 
No ale dziś nie o tym...

Oto lakiery, których użyłam:


I co myślicie? Lubicie ombre na paznokciach? :)

11 komentarzy:

  1. uwielbiam ombre, ale staram się go nie robić właśnie w takich kolorkach :) jak zrobiłam u siebie to wyglądało jakbym miała bród pod pazurkami :/

    OdpowiedzUsuń
  2. poćwiczysz i będziesz mistrzem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dłuuugo będę musiała ćwiczyć ;)

      Usuń
    2. Kilka prób załatwi sprawę ;) Też musiałam poćwiczyć ;)

      Usuń
    3. No nic, w takim razie muszę się do tego przyłożyć ;)

      Usuń
  3. Mam paznokcie w stanie opłakanym i u mnie wszystko tzn każdy nałożony lakier zle wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pazurki może nie idealne to ombre, ale wprawisz się. ostatnio u mnie pisałam o odżywce na paznokcie, jeśli chcesz to zajrzyj, spróbuj, może ci pomoże ;)
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. z tej serii z Bell Air Flow mam czerwień - piękny kolor ale schnie długo... ot minus:) Paznokcie te pierwsze najfajniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubie ombre ale dobija mnie czyszczenie palcy, wiec niestety na pazurkach gosci okazjonalnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też gości raczej rzadko.
      ale głównie dlatego, że jak widać nie bardzo mi to wychodzi ;)

      Usuń
  7. Ja ombre uwielbiam, ale trzeba poswięcić temu sporo czasu,a mi się po prostu nie chce :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!