czwartek, 2 stycznia 2014

Pretty Women Dresses


  Jakiś czas temu wspominałam Wam, że nawiązałam współpracę  z Pretty Women Dresses.
Dzisiaj przyszedł czas na recenzję sukienki, którą otrzymałam.

Informacje o firmie:

"Firma „Pretty Women” istnieje na rynku od 2000 roku. Już w październiku 2001 roku mieliśmy przyjemność zaprezentować nasze kolekcje na rynku zagranicznym, z bardzo pozytywnym efektem.
Produkowana przez nas odzież, to przede wszystkim wysokiej klasy suknie oraz sukienki, doskonałe na wszelkiego rodzaju imprezy okolicznościowe typu: studniówki, połowinki, wesela, jak również eleganckie przyjęcia oraz bale. W naszej kolekcji mamy dla Państwa ponad sto wzorów. Nad nowymi kreacjami pracuje wyspecjalizowane grono projektantów, szyjemy również pod indywidualne zamówienia."


Moja opinia:

Sukienka, którą otrzymałam to Julia (klik). Dostępna jest ona w rozmiarach 36-46. Jej cena to 222 zł. 
Oprócz sukienki otrzymałam również 2 katalogi. 


Jestem bardzo zadowolona z sukienki. Jest prześliczna, wygodna i uniwersalna. Długość sukienki-do kolan.



Sukienka jest starannie wykonana, suwak się nie zacina, metka nie podrażnia skóry. Idealnie układa się na ciele. 




Firma posiada naprawdę bogaty asortyment, a jakość sukienek jest bardzo dobra. Ja z pewnością zaopatrzę się w jeszcze nie jedną sukienkę od Pretty Women Dresses. ;)



Naprawdę polecam Wam ten sklep. Tutaj link.
I jeszcze raz dziękuję firmie za chęć podjęcia ze mną współpracy. :)

14 komentarzy:

  1. Boziu kolejna z cudną figurką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że niby ja?? Oj dziękuję, ale raczej się tym nie zgodzę ;)

      Usuń
  2. na zdjęciu, na którym sukienka leży nie wygląda zbyt ładnie, ale za to na Tobie całkiem inny ciuch, bardzo ładnie się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka, i ten kolorek:) a figura również do pozazdroszczenia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna!
    wszystkiego najlepszego na nadchodzący rok! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor ma ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna ta sukienka ; **
    uwielbiam tą firmę Mam od nich parnascie sukienek już ; **


    Odezwij się do mnie w sprawie nagłówku ; **
    agusiatestuje@interia.eu

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!