czwartek, 23 stycznia 2014

Trochę mnie, czyli mix zdjęciowy :)


Hej!
Nie mam dzisiaj mocy na pisanie żadnych recenzji itp. 
Ale właśnie przeglądam zdjęcia na komputerze i stwierdziłam, że kilkoma się z Wami podzielę.
Mam nadzieję, że lubicie tego typu posty :)
Zaczynamy :D


Na pierwszy ogień leci Nera-pies moich rodziców. Najsłodsza psia mordka jaką znam, a jednocześnie diabeł wcielony ;)




Następne zdjęcie przedstawia przemianę mojego TŻ :)
Po lewej stronie widzicie jak wyglądał kiedy się poznaliśmy, a po prawej-jak wygląda teraz :)


Mi osobiście bardziej podoba się Jego aktualny wygląd, a Wy dziewczyny co myślicie? ;) Bo się chłopak nie może zdecydować czy ściąć włosy czy nie :)


Teraz moje pierwsze (i ostatnie) kamerkowe zdjęcie



Jak już Wam kiedyś wspominałam, moją pasją jest fotografia, tak więc poniżej przedstawiam Wam kilka moich pseudoartystycznych zdjęć :)






No więc to by było na tyle. Jeśli będziecie chciały mogę robić tego typu posty częściej :)

A teraz uciekam.
Buziaki! :*

15 komentarzy:

  1. zdecydowanie przemiana służy, więc niech nie ścina wlosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mu to mówię, ale mnie nie słucha ;)

      Usuń
  2. lepiej teraz wygląda, taki artystyczny nieład na glowie dodaje mu uroku

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to się dzieje że Twoja miłość ma ładniejsze włosy ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia robisz! Rób je nadal, bo aż miło się je ogląda :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podobają te krople rosy na koperku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny miks ;) TŻ lepiej w długich :))

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne robisz zdjęcia,świetnie uchwyciłaś momenty :)
    co do tża...w dłuższych wygląda nowocześniej,bardziej na topie,aczkolwiek ja jestem staromodna :D i mnie się podoba w krótkich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chłopak niech nie ścin włosów, do twarzy Mu w takiej czuprynie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście wolę krótkowłosych panów, ale teraz mu lepiej ;) Piękne zdjęcia pstrykasz ;]

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!