czwartek, 6 lutego 2014

Akademia Umysłu SZYBKIE CZYTANIE 1

Hej! :*
Wiem, że już dawno miałam napisać recenzję tego programu, jednak miałam z nim kilka problemów. 


Nie mogłam go odtworzyć na swoim komputerze, musiałam dodatkowo zainstalować pewien program i nową wtyczkę Flash.
Jednak w końcu udało mi się go włączyć i co najważniejsze-poćwiczyć moje czytanie.
Jakie mam odczucia odnośnie programu i czy warto taki program mieć? 
Czytajcie dalej :)

Co oferuje nam program SZYBKIE CZYTANIE 1?

  • skuteczne metody uczenia szybkiego czytania
  • kilkadziesiąt godzin ćwiczeń
  • 10 poziomów trudności
  • łatwa obsługa programu
  • estetyczny interfejs
  • obsługa wielu użytkowników






To, że dostałam w mailu dokładne wytyczne tego co i jak mam napisać w recenzji zostawię bez komentarza.
Aczkolwiek sam program uważam za ciekawy i zachęcam Was do zapoznania się z nim, jak i innymi programami na stronie producenta:

3 komentarze:

  1. a ja z nimi współpracowałam i w sumie tych kilka porad,które mi napisali,pomogły mi napisać recenzję;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!