wtorek, 11 lutego 2014

BB Cream Quiz Cosmetics

Halo halo!
To, że nie ma mnie tutaj przez jakiś czas, to nie znaczy, że w ogóle stąd zniknęłam. Tymczasem obserwatorów ubywa...oj nieładnie. :/

No nic, przejdźmy lepiej do tytułowego kremu BB, który otrzymałam w ramach współpracy od firmy Quiz Cosmetics.


Rozpisywać się nie będę-dziś post krótki i konkretny.

Zdjęć tego jak krem prezentuje się na twarzy nie pokażę, gdyż dostałam odcień medium, który jest dla mnie za ciemny.


Po nałożeniu na twarz krem daje efekt delikatnego rozświetlenia. Lekko wyrównuje koloryt cery. 
O kryciu nie ma mowy, aczkolwiek jest to krem bb a nie podkład. 



Zapach przyjemny, nie drażniący.
Konsystencja idealna-kremowa, łatwo się rozprowadza, lekka.

Skład dla wtajemniczonych:


A Wy co wolicie-kremy BB czy klasyczne podkłady?



Zapraszam na mój Instagram-link znajdziecie po prawej stronie :) Tam możecie mi pospamować Waszymi linkami  ;)

10 komentarzy:

  1. Na zdjęciu wygląda na bardzo ciemny :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wolę podkłady,kremy bb są dla mnie nie wystarczajace-no chyba że latem :)

    ps.Nigdy nie zrozumiem osób które przestają obserwować,co im to daje? ja obserwuję dwa razy więcej osób niż mnie obserwują,lubię przeglądac blogi,czytać wszystkie recenzje,dziwny ten blogerski świat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za kremami bb, przyzwyczaiłam się za bardzo do podkładów :)
      Mnie też ciągle zadziwia...

      Usuń
  3. szkoda, że nie mogłaś wybrać kolorku.
    z obserwatorami tak jest, że czasem uciekają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmmm i nadal nie wiem co mam o nim myśleć ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie byłby o wiele za ciemny:) Ja stawiam na podkłady bo oczekuję dobrego krycia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie niestety też.
      Ja również wolę podkłady ;)

      Usuń
  6. Ja zdecydowanie ostatnio jestem fanką kremów BB :D Mam soraya so pretty, do którego się przywiązałam w fazie testowania i na nim to testowanie zakończyłam, tak więc narazie rezygnuję z klasycznych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!