czwartek, 27 lutego 2014

Lip Tint Permanent Gloss

Hej! ;*
Dziś recenzja ostatniego produktu, który otrzymałam od firmy Quiz Cosmetics






Jak widzicie praktycznie cały napis z opakowania już się starł :P  To efekt częstego używania ;)

Tint posiada wygodny aplikator, dzięki któremu łatwo nałożyć go na usta.


Zalety:

  • piękne, intensywne kolory
  • przyjemny, lekko owocowy zapach
  • nie ma smaku
  • cena: 7,98 zł (obecnie w promocji 4,98 zł)
  • trwałość-spokojnie wytrzymuje do 8 godzin, mimo jedzenia, picia itp.
  • tint idealnie się wtapia, dzięki czemu w ogóle nie czuć go na ustach



Wady:
  • wysusza nieco usta (ja stosuję pod tint pomadkę ochronną)
  • napisy z opakowania ścierają się

Ja jestem zachwycona tym tintem. Zastanawiam się nad kupnem innych kolorów. Tym bardziej, że są w takiej cenie. :)
A Wy co o nim sądzicie? Używałyście? 



4 komentarze:

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!