środa, 19 lutego 2014

Pomadka pielęgnacyjna Lip Care Argan Oil


Hej! :*
Po pierwsze-po raz kolejny przepraszam, że Was zaniedbuję ostatnimi czasy. Ale mam na głowie kilka spraw, które muszę teraz poukładać. Mam nadzieję, że zrozumiecie. Są sprawy ważne i ważniejsze.
Tych co chcą być w miarę na bieżąco z tym co u mnie słychać itd., zapraszam serdecznie na mój Instagram: http://instagram.com/gwiazdozbiory :)

Po drugie-dziękuję kolejnym obserwatorom, którzy mnie opuścili. Miłe to bardzo.

A teraz po trzecie (najważniejsze!)-dziś czas na recenzję pomadki pielęgnacyjnej od Quiz Cosmetics :)




Zacznę od tego, że mimo iż nie jest to mój faworyt (czyli masełko malinowe Nivea), to pomadka sprawdza się naprawdę dobrze. Usta są wygładzone, nawilżone i delikatnie podkreślone. 





Tutaj skład:




Na chłodniejsze dni i spierzchnięte usta pomadka będzie idealna. W moim przypadku nie miała zbyt wiele do "roboty" z racji tego, że używam wspomnianego wyżej masełka do ust, ale podarowałam ją siostrze i u niej zdziałała wręcz cuda. Jej usta często były popękane, spierzchnięte i ogólnie w nie najlepszym stanie. Teraz wyglądają już prawie idealnie. :)


A tak pomadka prezentuje się na moich ustach:



Produkt nie lepi się, ma wygodne i estetyczne opakowanie. Pachnie bardzo delikatnie, ledwo wyczuwalnie wręcz, a smaku nie ma żadnego.

Z czystym sumieniem daję tej pomadce 10/10. 


A Wy co o niej sądzicie? Używałyście jej?

5 komentarzy:

  1. też nie używałam:) używam z quiz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię pomadek.. wolę jakieś balsamy lub zwykłą wazelinę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda na ustach jak bezbarwny błyszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam jej, ale na ustach prezentuje się pięknie :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki z olejkiem arganowym :)

    http://rytmmojegozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!