piątek, 7 lutego 2014

Wygrana u Agnieszki ;)


Hej! ;*
Na początku chcę Was przeprosić, bo wiem, że od jakiegoś czasu nieco Was zaniedbuję tutaj, ale czasem po prostu nie mam możliwości wejść na bloga na komputerze, a na telefonie blogger mi nie działa ;/
Założyłam dzisiaj Instagram, więc będzie mi miło jeśli będziecie mnie obserwować i tam. Obiecuję, że jeśli nie będę miała jak napisać czegokolwiek na blogu, to na Instagramie coś dodam. :)
Link:

A teraz przejdźmy do tematu dzisiejszego postu. Jakiś czas temu wygrałam konkurs na gadułę miesiąca u Agnieszki z bloga Bajkowy Raj Agnieszki  ;)
Oto co dostałam:










Same cudowności :) 
I uroczy liścik



Aguś, jeszcze raz baaaaaardzo Ci dziękuję ;*

12 komentarzy:

  1. O jest i moja ulubiona sól do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję - zapomniałam dodać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję;* też wygrałam u Agusi w grudniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sól do kapieli Wellness & Beauty bardzo fajna, mi niezmiernie przypadła do gustu i z chęcią kupie sobie więcej tych saszetek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, gratulacje :))

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/02/40.html

    OdpowiedzUsuń
  6. I have been browsing online more than 3 hours today, yet I never found
    any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me.
    In my view, if all webmasters and bloggers made good content as
    you did, the web will be much more useful than ever before.


    Feel free to visit my homepage; www

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!