środa, 26 marca 2014

Lakier, który podbił moje serce :)

Hej!
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję lakieru, który jest moim ulubieńcem od pierwszego użycia.
Mowa o Wibo Glamour Nails, nr 7



Gdy tylko zobaczyłam ten lakier w Rossmannie wiedziałam, że muszę go mieć. Spodobał mi się bardzo, ale nie spodziewałam się, że gdy pomaluję nim paznokcie to moim oczom ukaże się...rozgwieżdżone niebo!







Ten granatowy lakier ze złotym shimmerem kojarzy mi się właśnie z nocnym niebem. Jest po prostu cudowny! Dawno nie byłam tak zachwycona lakierem do paznokci. ;)

A teraz kilka podstawowych informacji:

Marka: Wibo
Seria: Glamour Nails
Nazwa/Numer: 7
Kolor: granat
Wykończenie: złoty shimmer
Krycie: 2 warstwy
Pędzelek: cienki, długi
Trwałość: ok. 4 dni (z top coatem od Sally Hansen wytrzymał ponad tydzień!)
Zmywanie: bez problemów
Pojemność: 9,5 ml
Cena: ok. 7 zł









I co o nim sądzicie? :)

7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście istne rozgwieżdżone niebo :]

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny kolorek < 3
    dokładnie wygląda jak niebo pełne gwiazd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten lakier <3 Ma w sobie coś glamour i klasycznego! Przepięknie wygląda z cieniem Armaniego Eyes to kill nr 1 mmmm

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba sama po niego wstąpię po wypłacie ;) aa uciekającymi obserwatorami się nie przejmuj, jedni odchodzą (życzmy im zero testów :D ) a inni przychodzą - jak ja - świeżo upieczona blogerka ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!