wtorek, 25 marca 2014

Wróciłam!


Witajcie Kochane :*

Po miesiącu nieobecności wracam do Was naładowana optymizmem i chęcią do działania. :D
Bardzo Was przepraszam, ale po prostu nie miałam głowy do bloga... Mam nadzieję, że mi wybaczycie. 
Ale teraz już jestem z Wami i powolutku szykuję dla Was małą niespodziankę... ;) 


W najbliższych postach będziecie mogły poczytać między innymi o nowych współpracach, lakierze do paznokci, który podbił moje serce, a także dostaniecie kolejną porcję mnie, czyli mix zdjęciowy. :)


A już dzisiaj po południu zapraszam Was na recenzję budzącego kontrowersje wśród blogerek balsamu do ciała pod prysznic NIVEA. ;)


Tymczasem ściskam Was mocno, całuję i uciekam.
Do następnego! :*

2 komentarze:

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!