piątek, 9 maja 2014

Nowości :)

Hej!
Już nawet nie będę się po raz kolejny tłumaczyć dlaczego tak długo mnie tutaj nie było. 
Mogę Was jedynie przeprosić...

Na dziś przygotowałam dla Was post, w którym pokażę Wam moje 2 nowe współprace i wczorajsze zakupy z Rossmanna.
Zapraszam więc do oglądania. :)


Pierwsza jest przesyłka:




W ramach współpracy otrzymałam 2 naturalne mydełka. Niestety jedno (bursztynowe) było nieco pokiereszowane :/
Już testujemy ;)



Druga przesyłka jest od hurtowni:



Do testów otrzymałam takie oto cuda. 
Póki co zdradzę Wam tylko, że lakier flip flop jest obłędny ;)



Ok, przyszedł czas na zakupy. :) 
Jak pewnie wszystkie wiecie w tym tygodniu w Rossmannie obowiązuje 49% zniżki na produkty do ust i paznokci.
Oto co upolowałam:

usta

paznokcie

Półki w Rossmannie były mocno przebrane, ale i tak wybór był spory i ciężko było się zdecydować. :)


A jak tam u Was z przesyłkami i zakupami? Pochwalcie się ;)

8 komentarzy:

  1. Ja jestem ciekawa tych lakierów z AllePaznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome post.

    Feel free to surf to my page ... one direction story of my life mp3 download

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi przypadła do gusty ta morela z Revlonu. Szczególnie kształt flakonika jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten zielony Lovely ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć
    Jesli nie pojawiają Ci się moje posty to zapraszam do obserwacji od nowa
    niestety z powodu mojego wyjazdu do anglii koncówka mojego linka się zmieniła
    i teraz jest http://bajkowyrajagnieszki.blogspot.co.uk/
    Ale jeśli widzisz moje posty jakie dodaje na bloga i jesteś w obserwatorach to możesz usunąć ten komentarz .
    Miłego Dnia : **

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten brzoskwiniowy lakier Revlonu wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawią mnie te lakierki termiczne :] Revlon niestety został owiany złą sławą za trwałość, więc nie interesuję się nim zbytnio ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!