czwartek, 19 czerwca 2014

Pomylona morela, czyli Revlon Parfumerie 010 Apricot Nectar

Z jakiej racji pomylona? Bo zakup tego lakieru okazał się być wielką pomyłką. Na szczęście kupiłam go w promocji, a nie w cenie regularnej.

Lakier na paznokciach prezentuje się tak:


Dlaczego więc się czepiam, skoro lakier prezentuje się naprawdę przyzwoicie, a opakowanie zachwyca swoim wyglądem?
A dlatego, że wygląd nijak ma się tutaj do jakości. Zaraz się przekonacie.




Kilka podstawowych informacji:

Marka: Revlon
Seria: Parfumerie
Nazwa/Numer: Apricot Nectar/010
Zapach: morelowo-brzoskwiniowy
Wykończenie: kremowe
Krycie: 3-4 warstwy
Pędzelek: długi, cienki
Trwałość: 1 dzień!
Zmywanie: bez problemów
Pojemność: 11,7 ml
Cena: ok. 20 zł



Ten lakier naprawdę pachnie morelami. Zanim go kupiłam byłam do tego sceptycznie nastawiona. Jednak zapach utrzymuje się długo i pachnie naprawdę uroczo. Kolor również jest świetny-intensywny, na paznokciach wygląda tak jak w buteleczce.
No, to by było na tyle jeśli chodzi o plusy. Minusów jest więcej. Zacznę od tego, że aby nie było żadnych prześwitów musiałabym nałożyć jakieś 4 warstwy lakieru. Pędzelek jest jak dla mnie za cienki, ale to już zależy od tego co kto lubi. Zakrętka natomiast utrudnia aplikację lakieru, gdyż źle leży w dłoni. Największą wadą jest trwałość lakieru. U mnie wytrzymał jeden dzień, co dla mnie jest porażką. Pierwszy raz lakier trzymał się u mnie tak krótko. 

Tak wyglądały moje paznokcie jeden dzień po pomalowaniu, bez zmywania naczyń itp.:



Czytając opinie na temat tego lakieru i innych z tej serii mam wrażenie, że tylko ja trafiłam na jakiś felerny egzemplarz. 
Więc jak to jest? Używałyście? Co o nim myślicie?

19 komentarzy:

  1. o masz, teraz się zniechęciłam do zakupu ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 warstwy skutecznie mnie zniechęciły do zakupu, zresztą bez promocji bym i tak go nie kupiła.
    Ja mam kilka pachnących lakierów z Revlonu, ale z jakiejś starej zupełnie innej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tragiczna trwałość, faktycznie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor piękny ale trwałość beznadziejna a szkoda :( A próbowałaś nałożyć na niego top coat? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ;o po jednym dniu tak straszy wyglądem?? to ja serdecznie podziękuje....

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawią mnie te lakiery i kolorek też mi się podoba, ale szkoda, że trwałość taka słaba :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie takiego kolorku szukam, bede musiała znaleźć taki ale innej firmy. Bardzo lubie lakiery Golden Rose Rich Color :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor piękny,ale lepiej wybrać podobny odcień innego lakieru i nie męczyć się z taką trwałością...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już wcześniej czytałam dwie negatywne recenzje więc nie jestem zaskoczona, że się nie sprawdził. Szkoda, bo miał duży potencjał.

    OdpowiedzUsuń
  10. o cholercia! to faktycznie bubel...ja mam z tej serii inny kolor i daje radę,nie ściera się tak szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach zachęca, ale widok po jednym dniu od malowania... TRAGEDIA ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ojjjj... na drugi dzień tragedia....

    OdpowiedzUsuń
  13. Mówisz że nie trafiłaś wcześniej na złe opinie? To ja mam wrażenie, że ostatnio trafiam na same złe opinie tego lakieru. Bardzo dużo osób narzeka właśnie na to multum warstw. A jak ty jeszcze pokazałaś co się nim dzieje po jednym dniu to zwątpiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo wszystko, kolor jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  15. 4 warstwy i taka kiepska trwałość chyba sprawiły, że przeszła mi chęć na ich wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z ciekawości obwącham go na żywo, fajna buteleczka widać nie mówi nic o wnętrzu :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Trwałość jest masakryczna, a jak doliczyć do tego ilość nałożonych warstw to już w ogóle pomyłka -.-

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!