wtorek, 24 czerwca 2014

Współpraca z Children Of The Grave


Hej!
Na dziś przygotowałam dla Was recenzję kolczyków, które otrzymałam w ramach współpracy z Children Of The Grave. :)


Sami o sobie piszą:

"Zapraszamy do świata kolorowych, zwariowanych kolczyków, zawieszek, broszek, spinek ( i co tam Nasi Drodzy jeszcze chcecie) wykonanych z modeliny. Staramy się, aby świat nie był szary i ponury, a szalony i wielobarwny :) Gadżety z modeliny nadają oryginalności i specyficznego podejścia do życia.Chcecie wyróżniać się z tłumu? Nic prostszego, dodajcie do swojej garderoby biżuterię z modeliny. Nie macie pomysłu na nietuzinkowy prezent? Piszcie, coś wymyślimy :)
Biżuteria i inne gadżety z modeliny dostępne są w Studiu 'Children Of The Grave' przy ulicy 1-go Maja w Kielcach. "



Do testów wybrałam 2 pary wiszących kolczyków. Jako modelka występuje moja siostra. ;)



Pierwsza para to Patryk Rozgwiazda ze Spongebob'a :D




Druga para inspirowana jest przeuroczym pączkiem z reklamy gumy Orbit :)



Kolczyki są precyzyjnie wykonane, z dużą dbałością o szczegóły. 
Są wygodne, lekkie, nie wplątują się we włosy.
Obie pary posiadają gumowe zatyczki, dzięki którym mamy pewność, że ich nie zgubimy.

Ja jestem kolczykami zachwycona. :)




A Wy co myślicie? Lubicie tego typu biżuterię?


6 komentarzy:

  1. Obłędne, ale chyba niezbyt w moim stylu :D ślicznie się prezentują :D po nazwie spodziewałam się czegoś mroczniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba taka biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze są! oczywiście jestem na takie troszkę za stara :D ale być może jakiś lekki wzorek dla siebie bym tam znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja :D Rozgwiazda jest idealnie odwzorowana, cudna :D No i ten opis czego nie robić - mistrz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja juz za duza na taka bizuterie wole cos bardziej eleganckiego... http://coco-bebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy przemyślany komentarz bardzo dziękuję! Jeśli mnie obserwujesz-napisz o tym ;)
Nie spamuj tekstami "zapraszam" itp. W ten sposób z pewnością mnie nie zachęcisz do obejrzenia Twojego bloga.
Każdy tego typu komentarz zostaje oznaczony jako spam!